Rallycross 2021: FORD Fiesta RX
- Silnik czterocylindrowy, turbodoładowany
- Pojemność: 2000 cm3
- Moc: 600 KM,
- Moment obrotowy: 700 Nm
- Napęd stały na cztery koła
- Skrzynia biegów sekwencyjna, sześciobiegowa
- Zawieszenie Ohlins
- Dyferencjały mechaniczne
- Masa własna: 1300 kg – z kierowcą
Rallycross 2019: VW Polo GTI RX
- Silnik czterocylindrowy, turbodoładowany
- Pojemność: 2030 cm3
- Moc: 570 KM,
- Moment obrotowy: 700 Nm
- Napęd stały na cztery koła
- Skrzynia biegów Sellholm, sekwencyjna, pięciobiegowa
- Zawieszenie Ohlins
- Dyferencjały mechaniczne
- Masa własna: 1320 kg – z kierowcą
Rajdy samochodowe: Skoda Fabia R5
- Masa własna: 1230 kg
- Długość: 3994 mm
- Szerokość: 1820 mm
- Silnik: 1620 cm3, 4-cylindrowy, bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie z 32-milimetrową zwężką
- Moc: 205 kW (275 KM)
- Moment obrotowy: 420 Nm
- Przeniesienie napędu: 5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów
- Napęd: stały na 4 koła, mechaniczne dyferencjały – przedni i tylny
- Prędkość maksymalna: 202 km/h
- Przednie zawieszenie: kolumny McPherson
- Tylne zawieszenie: kolumny McPherson
- Hamulce na szuter/śnieg: wentylowane tarcze, 300 mm średnicy (przód i tył)
- Hamulce na asfalt: wentylowane tarcze, 355 mm średnicy (przód), 300 mm średnicy (tył)
- Koła na szuter/śnieg: 7” x 15”, minimalna masa 8,6 kg
- Koła na asfalt: 8” x 18”, minimalna masa 8,9 kg
- Zbiornik paliwa: wzmacniany, homologowany, 82,5 l pojemności
- Zużycie paliwa: około 0,6 l na każdy kilometr ścigania
Rallycross: Mitsubishi Lancer Evo IX
- Długość: 4490 mm
- Szerokość: 1770 mm
- Silnik: 1997 cm3, 4-cylindrowy, turbodoładowany
- Napęd: stały na 4 koła