Samochody

Rallycross 2021: FORD Fiesta RX

  • Silnik czterocylindrowy, turbodoładowany
  • Pojemność: 2000 cm3
  • Moc: 600 KM,
  • Moment obrotowy: 700 Nm
  • Napęd stały na cztery koła
  • Skrzynia biegów sekwencyjna, sześciobiegowa
  • Zawieszenie Ohlins
  • Dyferencjały mechaniczne
  • Masa własna: 1300 kg – z kierowcą

Rallycross 2019: VW Polo GTI RX

  • Silnik czterocylindrowy, turbodoładowany
  • Pojemność: 2030 cm3
  • Moc: 570 KM,
  • Moment obrotowy: 700 Nm
  • Napęd stały na cztery koła
  • Skrzynia biegów Sellholm, sekwencyjna, pięciobiegowa
  • Zawieszenie Ohlins
  • Dyferencjały mechaniczne
  • Masa własna: 1320 kg – z kierowcą

Rajdy samochodowe: Skoda Fabia R5

  • Masa własna: 1230 kg
  • Długość: 3994 mm
  • Szerokość: 1820 mm
  • Silnik: 1620 cm3, 4-cylindrowy, bezpośredni wtrysk paliwa, turbodoładowanie z 32-milimetrową zwężką
  • Moc: 205 kW (275 KM)
  • Moment obrotowy: 420 Nm
  • Przeniesienie napędu: 5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów
  • Napęd: stały na 4 koła, mechaniczne dyferencjały – przedni i tylny
  • Prędkość maksymalna: 202 km/h
  • Przednie zawieszenie: kolumny McPherson
  • Tylne zawieszenie: kolumny McPherson
  • Hamulce na szuter/śnieg: wentylowane tarcze, 300 mm średnicy (przód i tył)
  • Hamulce na asfalt: wentylowane tarcze, 355 mm średnicy (przód), 300 mm średnicy (tył)
  • Koła na szuter/śnieg: 7” x 15”, minimalna masa 8,6 kg
  • Koła na asfalt: 8” x 18”, minimalna masa 8,9 kg
  • Zbiornik paliwa: wzmacniany, homologowany, 82,5 l pojemności
  • Zużycie paliwa: około 0,6 l na każdy kilometr ścigania

Rallycross: Mitsubishi Lancer Evo IX

  • Długość: 4490 mm
  • Szerokość: 1770 mm
  • Silnik: 1997 cm3, 4-cylindrowy, turbodoładowany
  • Napęd: stały na 4 koła